karinolivias.blogg.se

Jag heter Olivia och är en 17-årig tjej som älskar allt som handlar om foto och dans. Jag läser just nu en estetisk linje på Munkebäcksgymnasiet i Göteborg och har drömmar om att jobba inom mediebranschen i framtiden. Min blogg kommer mest innehålla bilder som jag har tagit men också en del historier från mitt vanliga liv. Hoppas ni hittar något ni gillar och kommentera gärna! Puss&Kram

Hemma igen

Publicerad 2012-07-27 12:55:12 i Familjen, Livet,

Nu har jag kommit hem från en veckas semester med familjen. Vi har b.la. varit på ett ställe som heter Ramsvik, nära Smögen. Det blev många fina dagar vid havet med god mat och trevligt umgänge. I tisdags åkte vi till min bästa vän Elins sommarstuga vid Vänern där vi badade och njöt av det fantastiska vädret. Eftersom jag inte kan träffa Elin lika ofta nu för tiden kändes det väldigt skönt att träffa henne och få prata av sig om allt som har hänt den senaste tiden. Jag kan tyvärr inte lägga upp några bilder nu för jag glömde kameran hos farmor och farfar igår (dumma mig) men jag lägger upp dem så fort jag kan! Hoppas ni har det lika bra som mig! 
Puss&Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela