karinolivias.blogg.se

Jag heter Olivia och är en 17-årig tjej som älskar allt som handlar om foto och dans. Jag läser just nu en estetisk linje på Munkebäcksgymnasiet i Göteborg och har drömmar om att jobba inom mediebranschen i framtiden. Min blogg kommer mest innehålla bilder som jag har tagit men också en del historier från mitt vanliga liv. Hoppas ni hittar något ni gillar och kommentera gärna! Puss&Kram

Workout time!

Publicerad 2012-07-19 20:01:58 i Livet,

Nu har jag precis kört ett 20 minuters långt träningspass + en långpromenad ute i ösregnet med min duktiga syster! Hon kör det här programmet varje dag plus att hon joggar några km varje morgon. Jag är riktigt imponerad över att hon orkar det, jag håller på att dö- efter bara en gång! Inte nog med all träning hon håller på med, hon har inte ätit godsaker på nästan ett halvår! All cred till dig syrran! Jag hade aldrig klarat det haha ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela